Logistiek assistent
Onderstaande zaken zijn enkel van toepassing indien we uw stageaanvraag goedkeurden.
Voor uw stage van start kan gaan, moet al uw stagedocumenten in orde en ondertekend zijn (WPF, stagecontract, specifieke schooldocumenten...). Neem hiervoor rechtstreeks contact op met de stagecoördinator. |
Breng deze zaken in orde als u als stagiair begint in ons ziekenhuis:
- Lees de nota 'verklaring van de student'. We vragen een akkoord bij het indienen van uw aanmeldingsformulier.
- Lees de algemene introductiemap grondig. Hierin vind u alle informatie terug over uw stage en de afspraken die gelden binnen het AZ Sint-Lucas.
- Vul twee weken voor uw start het online aanmeldingsformulier in. Indien dit document niet tijdig ingevuld wordt, kan uw stage niet starten.
Wanneer u het aanmeldingsformulier ingevuld en verstuurd hebt, ontvangt u een bevestigingsmail. Geen bevestigingsmail ontvangen? Meld dit via stage@stlucas.be.
Onthaalmoment
Voor de start van uw stage werd in samenspraak met de stagecoördinator en uw dienstverantwoordelijke de nodige afspraken gemaakt. Deze afspraken ontving u per mail.
Wat te doen bij ziekte?
Indien u ziek bent voor de start van uw stage moet u de stagecoördinator hiervan informeren. Hiervoor stuurt u een e-mail naar stage@stlucas.be. Dit is belangrijk in kader van het onthaal, badge en login.
Waarborg
Een badge (15 euro) en vestiairesleutel (10 euro) worden u ter beschikking gesteld. U brengt deze waarborg cash mee op uw eerste stagedag.
Werkpostfiche
Deze fiche werd voorafgaand ondertekend samen met de andere stagedocumenten.
Contactpersoon
Neem contact op met de stagecoördinator Maïté Legein (T 050 36 59 43 - stage@stlucas.be) als u vragen heeft.